Saturday, September 01, 2012

Not all tumblers are borne equal!


Dem der kender mig ved at min tumbler – eller te-termo-kop er så naturlig en forlængelse af min hånd at man kunne fristes til at tro vi var groet sammen. 

Jeg har prøvet en del forskellige og INGEN slår Starbucks versionen. Deres te er crap hvis du spørger mig - Og det er den i øvrigt også hvis du ikke gør det. Den er for stærk og for uinteressant, men deres te/kaffe tumbler kan noget jeg ikke har mødt nogen anden der kan. Den kan holde tæt, ligegyldig hvad man udsætter den for! Når den vælter åben, løber væsken så langsomt ud at man ofte kan nå at rede den inden der er sket nogen videre skade, og er den lukket ja så kan den ligge i tasken, oftest uden at der løber noget ud og ødelægger de andre ting i tasken, hvis der gør, så kun få dråber, noget jeg ikke har set nogen anden gøre.

Jeg har netop købt min 4 …. Ikke fordi de bliver synderligt slidt, men fordi når man som jeg har haft dem med så forskellige steder som businessclass på et Emirates fly, øvelse med forsvaret og tog gennem Indien, så sker det jeg glemmer den. Til stor smerte og lidelse indtil jeg får købt en ny.
 I langt tid havde de en fed metallic rød farve  men nu er det nye skud på stammen metallic blå. Her fotograferet i loungen i Oslo lufthavn.

p.s. og hvorfor tager jeg ikke bare min te op af koppen noget tidligere hvis jeg synes Starbucks teen er for stærk, spørger du måske? Jo, fordi der er for mange teblade i posen, med det resultat at man ikke kan få både alle nuancerne ud af te smagen uden den også når at tage garvesyre nok med til at blive stærk og bitter.

Skål :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home