Thursday, August 13, 2009

Foodieboy har været på fæ’øerne ....


Foodieboy har været på fæ’øerne og det var et hit skal jeg hilse og sige …. Ikke alene var jeg gæst i et rigtigt hjem … med det mener jeg selvfølgeligt et sted hvor mor (Rikke) lavede småkager og bagte brød i et væk ….. samtidigt med at hun passer, mand, børn, konversere gæsterne og ser AbFab ud! Ja Foodieboy fik sku mindreværdskomplekser! En ting er at få min husholdning til at køre …. Det er ikke nemt (smiler overbærende ), men jeg har jo heller ikke et hav af unger (3) at ta’ mig af …. Når ja og et job og et studie …. Der er da også en af Rikkes ældre opskrifter her på siden (Rikkes boller – 13 Oktober 2006).

Den sidste aften var jeg så inviteret på restaurant Gourmet ….(http://gourmet.fo/) Og det spillede bare! Ikke noget med skum og kokkenes fucking molekylære legestue der! Nej god gedigen mad, med kvalitet og kreativitet …. Ikke at Foodieboy er Rindalist, men han synes nu bedst om mad der bevarer en anelse jordforbindelse .. ærlig mad og det kan de på Gourmet i Thorshavn, under den Kyndige ledelse af Leif Sørensen, der er uddannet på det hedengangne Gourmet tempel Kommandanten.










Lettere selskabeligt overrislede afsluttede vi natten på Hvonn hvor jeg hyggede mig med at flirte med lille Torkild i baren .... tror ikke den stakkels dreng aner hvad der ramte ham.....

1 Comments:

At 8/15/2009 6:35 AM, Blogger Unknown said...

Glæder mig til at du kommer og spiser vores mad igen!:-))

 

Post a Comment

<< Home